اطلاعیه‌ی مشترک ارتش و سپاه به مناسبت آغاز عملیات بیت‌المقدس

در آستانه‌ی اربعین شهدای عملیات فتح‌المبین ۳۰ دقیقه بامداد امروز عملیات بزرگ بیت‌المقدس با کلمه‌ی رمز «یا علی‌بن‌ابیطالب» شروع و رزمندگان کفرستیز اسلام بر قوای متجاوز صدامی در جبهه‌های خون‌رنگ جنوب حمله بردند و با فریادهای دشمن‌شکن و رهایی‌آفرین «الله اکبر» و «لا اله الاالله» بار دیگر قدرت و قوت اسلام را در جبهه‌های نبرد همه‌ی اسلام علیه همه‌ی کفر متجلی ساختند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در نخستین دقایق بامداد روز جمعه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۶۱ عملیات بیت‌القدس با هدف آزادسازی مناطق تصرف‌شده‌ی خوزستان توسط ارتش بعثی عراق با رمز «بسم‌الله القاصم الجبارین» و «یا علی‌بن‌ابیطالب» آغاز شد. به همین مناسبت صبح همان روز ارتش و سپاه اطلاعیه‌ی مشترکی صادر کردند که در روزنامه‌های کیهان و اطلاعات منتشر شد. اطلاعیه به این شرح بود:

بسم‌الله الرحمن‌الرحیم و بسم‌الله القاسم الجبارین محمدا رسول‌الله الذین معه اشداء علی‌الکفار و رحماء بینهم

به پیش ای حماسه‌آفرینان سپاه اسلام. به پیش ای منادیان توحید به پیش ای مجاهدان با نفس و شب‌های نورانی و ای مبارزان با خصم و رویارویی با کفر صدامی به پیش که اینک فتحی دیگر، فتحی بزرگ در انتظار ماست فتحی که اراده‌ی حتمی خداوند به تحقق آن قرار گرفته است. امت اسلام و مستضعفان جهان پیروزی‌تان را انتظار می‌کشند.

امت انقلابی و شهیدپرور اسلام! ملت رزمنده و قهرمان ایران! در ادامه‌ی عملیات فتح و بر اساس دستورالعمل قرارگاه مرکزی کربلا ستاد عملیات مشترک ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سحرگاه امروز عملیات گسترده و وسیع رزمندگان اسلام در جبهه‌های جنوب علیه متجاوزان صدامی آغاز شد و با توکل بر خداوند بزرگ در آستانه‌ی اربعین شهدای عملیات فتح‌المبین ۳۰ دقیقه بامداد امروز عملیات بزرگ بیت‌المقدس با کلمه‌ی رمز «یا علی‌بن‌ابیطالب» شروع و رزمندگان کفرستیز اسلام بر قوای متجاوز صدامی در جبهه‌های خون‌رنگ جنوب حمله بردند و با فریادهای دشمن‌شکن و رهایی‌آفرین «الله اکبر» و «لا اله الاالله» بار دیگر قدرت و قوت اسلام را در جبهه‌های نبرد همه‌ی اسلام علیه همه‌ی کفر متجلی ساختند. نیروهای رزمنده‌ی سپاه اسلام متشکل از دلاوران ارتش جمهوری اسلامی ایران و جان‌برکفان پاسدار و بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ساعات اولیه‌ی حمله‌ی خود موفق شدند اولین خاکریزهای دشمن را به تصرف خود درآورده و ضربات مهلک و خردکننده‌ای را بر قوای متجاوز و فریب‌خورده‌ی عراق وارد آورند.

عملیات غرورآفرین امت حزب‌الله هم‌چنین با اتکال به خداوند بزرگ ادامه دارد و عنایت خداوند و امدادهای غیبی او و نیایش‌های خالصانه و دعاهای مردم مسلمان است که می‌تواند سلحشوران اسلام، این عاشقان پرشور کربلای حسینی را در نبرد بزرگ‌شان علیه استکبار پلید جهانی و ایادی جنایت‌کارش یاری دهد. در این‌جا بار دیگر از امت شهیدپرور و روحانیت همیشه در صحنه می‌خواهیم که ظهر با شرکت گسترده در نمازهای جمعه و دعا و راز و نیاز به درگاه مقدس پروردگار پیروزی نهایی و حتمی رزمندگان اسلام را از درگاهش طلب نمایند. مشروح عملیات و پیروزی‌های به‌دست‌آمده را در اطلاعیه‌های بعدی به آگاهی خواهیم رساند.

به امید پیروزی نهایی رزمندگان اسلام و رهایی بیت‌المقدس از چنگال صهیونیسم اشغال‌گر.

ستاد مشترک ارتش جمهوری اسلامی ایران – ستاد مرکزی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران

۲۵۹۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1900865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =